måndag 7 maj 2012

20:36

Hej kära små gulliga,söta,underbara läsare!

där överdrev jag


Var nyss i duschen, i 30 minuter..hihihi busig jag är!
Tränade innan och jag körde poomse, 1&2. (ni som inte vet kan söka upp det, om ni vill veta, går på taekwondo).
På lördag är det poomse-träning vid typ 11 (?) så vi ska träna lite :)

Just nu sitter jag i min 'datastol' & checkar in BB-hemsidan..så jag inte missar något ;)
Ska snart smörja in mig så jag inte är så himla toooooooorr! hate it.
Ska också fixa naglarna, fila, ta Ronjas genomskinliga nagellack som stärker naglarna! (och det glänser) :D

Sen ska jag nog också göra matteläxan så den är gjord, då har jag inte den så jag är "ledig" efter skolan imorgon. myyyyyyyyyyyyyyyys!

Imorgon har jag också Nationella i engelska, så jag ska förmodligen lägga mig direkt efter BB ikväll.. ;)
Justeeeee, alla i klassen spelade in på någons mobil sån engelsk intervju. Jag och Almina gjorde...HAHA så pinsamt det var att höra sig själv :( satt med huvudet i bänken och fnissade!

Sorry för ett överdrivet långt inlägg, kyss & kram!
Lagom gammal bild, ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar