söndag 20 maj 2012

ÅRETS FÖRSTA DOPP!

Dagen började med att jag vaknade 06:20...
Men jag gick & la mig igen, sen vaknade jag ca. 10:30! 
Då kom Mikaela & var här så åt jag frukost, sen bestämde vi att vi skulle ta fram vattenspridaren, så sprang vi i den, jag i pyjamas...;) 
Så gjorde vi rabarbepaj och vaniljsås, muuuuuuums
Sen fortsatte vi och springa i vattenspridaren. Klockan tre började jag snacka med Almina (chatta) så cyklade jag till folkparken där hon och hennes mamma+syster var. Sen stack vi till pizzerian & jag käkade kebabtallrik, det var feeeeeeeeeeeett varmt idag! :D 
Sen gick vi vidare till stranden & då var vi där typ, sen kom mina grannar så skulle dem bada så blev jag sååååååååå sugen på det med, så ringde jag pappa och frågade om han kunde komma och så gjorde han det, så¨doppade jag mig, bla bla bla, ja! 

Typ det! ;) 

Nu ska jag ta och fortsätta kolla på BB fast det slutar strax :) 

Byeeeeeee!/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar