söndag 22 april 2012

HIHI TJOCKIS :D



Gick typ upp, gjorde macka och åt. Städade lite i vardagsrummet & uterummet, mamma i köket. 
Sen sa jag att jag ville till väla, så pappa sa att vi kunde sticka dit! 

Så jag vart på väla med pappa och systeryster!
pappa gick för sig och jag och ronja gick med varandra.


Väla, wiho

Denna söta lilla "sommar" tröja/linne.
99kr- NewYorker. (märke: fishbone)
Dessa snygga & sköna mjukisbyxor.
179kr-NewYorker. (märke: fishbone)

Tror det stavas så, alltså fishbone.
Sen en sån här  jättegod glass.
Åt dock inte upp hela..*oh* det skulle jag inte orka, åt typ halva! 
Vilken skillnad, den skulle igentligen se ut så som på bilden, typ!
haha. 

Nu tror jag att jag ska lägga mig & se någon film..klockan är prick 18:00 nu. Väla stänger ;) 
Kanske Ice Age? Har hittat 1;an och 3;an nu..hihi men måste ha 2;an någonstans. 

skola imorgon..jaja se det positiva i det, träffa vänner! :D

Puss, BB ikväll..och dusch! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar