lördag 7 april 2012

what dosent kill you makes you stronger.

Asså nu får jag ta och skärpa mig med bloggen. 
Ska be Ronja (syster) om hjälp med design & header eller vad det heter. 
så att jag blir nöjd med den för en gångs skull! 
Är bara så trög så jag fattar inte hur man gör. Heller inte med att ladda ner teman till och med. åh! 


Imorgon ska jag iallafall se om Ronja är hemma så ska jag be henne. Då menar jag allvar! måste ta tag i det blö :( 
Ska också börja göra mindre inlägg med foto i varje, men jag blir failad på foton (mer än vanligt). 
Så jag ska alltså göra en ny start på bloggen. 


Sen vill jag till Väla imorgon, jag vill köpa olika saker. Se på det mamma, vi sticker till väla imorgon va? eller med pappa! :*

hihi, älskar er! ♥


Gamla foto, 2011-10-22, haha! 

/H




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar