torsdag 5 april 2012

MIN STATISTIK, SIDVYER

Haha, skit ni i det ;)

Nejmen, jag har ju inte världens populäraste blogg! Men jag har några hundra i månaden :) (över 800)

Idag vart jag, mamma, lillebror (11år!) & min lilla granne(6år!) på krapperup. haha, det var ganska kul!
Sen stack vi till en köttaffär, en fiskaffär. Sen åkte vi och köpte varsin glass, inte mamma.

Imorgon blir det annat kul, fullt upp! Mellan 13-14 ska familjen (tror inte pappa) bowla & "tävla" med grannarna. Mot varandra. Vi vinner säkert!! mohaha
Sen efter det ska vi till pannkaksladan & käka där, mums. ♥
Senare blir det till mormor & Hasse och moster som kommit hem :) Vi ska nog äta påskmiddag!
Jippi, då får jag träffa underbara Fenris♥
Här är han:
Han är MYCKET sötare i verkligheten,okok? :* 




En bild på mig från idag, i min pappas stora solbrillor! 

/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar