lördag 17 mars 2012

Abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

Hejhej, habba habba, hanna här!
Skoja~

Tagit pause med att städa garderoben. Lite trött japp!

Igår var det ju Fredag, chill makrill!
Skola, var ute i det fina vädret, tränade, väntade på dem vuxnas träning orkade inte vänta på att pappa duschade så jag åkte med grannarna hem, var hos dem (käkade korv&bröd, godis&läsk, mobilen, väntade att mikaela somnade så gick jag hem), typ litelite Bigbrother på tv, sen gick jag och la mig (något vid 00:00) var helt slut faktiskt!
Sen vaknade jag att min lillebror smällde i väggen eller något sånt skit, flera gånger, blev skitsur och fick typ ett "utbrott" har varit sur ända sen dess.

Men ja, haha, sen när jag är färdig med rummet (garderober osv) så hade jag täääänkt sätta mig och spela simpsons på playstation2! (på mitt rum). Eller gitarrhero? :)
Vi har också Wii men det har min lillebror på sitt rum!
Iallafall åter till simpsons, jag har inte kommit så jättelångt på det, men jag tror inte jag sparade så jag får nog köra om det..hehe (eller gitarrhero, eller barbie? Haha)
Börjar få ont i huvudet nu, wiho

Jaja, puss hej.

Bild från igårkväll, det är en smootie!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar