torsdag 8 mars 2012

Thats so raven!

Såg nyss på "thats so raven" sjukt längesen, bläddrade bland kanalerna och såg det hihi. Sitter i soffan och myser med Sayian! Myspys.

Det snöade imorse, Var först och gympade i sporthallen sen var jag i skolan (torsdag) gjorde klart SO-redovisningen på sista lektionen..men vi har inte redovisat än! Vi ska det imorgon! Inget intressant hände.
Sen stack jag hem, chillade. Min lilla granne (mikaela) ringde och frågade om jag kunde hänga med ut lite hon är så söt så man kan bara inte säga nej ;) Men hon åkte lite på sin nya cykel sen på sin sparkcykel, intressant ellooor? Nejmen vi var ute i 15min. Sen stackvi hem till hon och så käkade vi korv m. bröd!
Senare kom jag hem & tog disken (vi har olika dagar vi gör disken osv på!) och gjorde lite matematik nu sitter jag i soffan med mobilen och slöar!
Nu ska jag göra V mig :)

/Hanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar