söndag 4 mars 2012

frågestund del 1

hej! :)
1.Vad heter du i andra namn?
2.Hur lång är du?
3.Hur många läsare har du per dag typ?
Svar: 1. jag har två namn, men brukar bara säga det ena! Jag heter Karolina i andra namn. 
2. Ca. 160/161cm.
3. Typ hemligt, det brukar vara ganska olika!

Har du en pojkvän?
Svar: Nej, jag har ingen pojkvän!

Har du verkligen navelpiercing?
Svar: Ja, det har jag! 

Har du ett stort rum? :D 
Vilken är din favorit färg?
Har du några husdjur?, isåfall vilka? ;) 
Vad heter dem?

Hoppas du svarar, mvh anonymt♥
Svar:Jag har hyfsat stort rum, det är ju inte litet.
Det är typ rosa, svart,vit, röd.
Ja, Jag har 1kanin & 1katt. (sen har min syster en kanin också) 
Min kanin heter LilleSkutt & min katt heter Sayian! 

Alltid! :)


Finish with the first questions! ;) /Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar