lördag 10 mars 2012

CHILL MAKRILL

Hej, chillar med makrillar!
Imorgon har jag haft min navelpiercing i 3 veckor, så jag får bada då typ, wiho hihihihi.

Pappa håller halft på att sätta upp hyllan, lite kompliserat osv!
Då ska jag fixa & göra fint vid TV:en.

Ikväll är det Melodifestivalen,myspyyyyyys. Finalen eller något sånt, hänger inte med i snacket typ!
Men då ska vi mysa, tror också vi ska grilla idag :)

Här har jag haft lite tråkigt & fotat!

Det är i mitt rum! 

Detta är några gamla bilder: 
En dag jag mådde illa.


I dooont knoow.

När jag köpte min "nya" kofta på NewYorker.

Den bästa dagen, 2011 första dagen på sommarlovet! 

En dag på sommaren, brun som en pepparkaka! 

En härlig dag, i uterummet.

Midsommar 2011, i Trelleborg! 
Dagen jag var SÅÅÅ nöjd med mitt "nyklippta" hår.. usch.

Kan lägga ett inlägg med massa gamla bilder :) 

Posshaaaaaaj/Hanna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar