tisdag 19 juni 2012

Dag 3 – En dag jag aldrig kommer glömma.

hihi, tar två idag! 


Dag 3 


oj...
jag har några stycken dagar jag aldrig kommer glömma. Men nu tar jag sista dagen på Kreta med familjen! 


Först var det ganska fint väder, mycket moln. Sen runt middagstid började det ösregna, MYCKET. 
Och vi skulle ju checka ut från hotellet och vänta på bussen i några timmar så vi visste ju inte vad vi skulle göra,haha
I alla fall, det blev översvämning & hotelldirektören sa att han inte hade varit med om så dåligt väder på as länge, det var en övervåning i "lobbyn" och det var en dörr ut där uppe, där började det läcka in. Så det blev översvämning i lobbyn där alla på hotellet stod och väntade på bussen. 
Och alla resturanger (stavning) var ju stängde för de hade blivit fullt med vatten i men som tur var hittade vi en resturang som det gick att äta på. Sedan gick vi och handlade choklad och sånt som vi kunde ha och äta i "lobbyn", sen hade vi ju också packat ner alla kläder så man fick börja rota i väskan efter torra, "varma" kläder. 
Men tillslut kom bussen & alla var glada, haha skoja men kommer inte ihåg allt i slutet. 


Man såg all skit (smuts) som hade spolats ner i havet, det var som ränder,brunt&blått. haha, good memories! 


Låter som en j*vla berättare när man läser igenom det jag skrivit,haha 


Aja, lev med det. /Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar