torsdag 28 juni 2012

VÄLA KLÄDER



Har ju varit på väla som ni vet, både igår & i förrgår. 

Igår: 
 rosa shorts: Newyorker - 49kr. 
Jogging skor, Adidas: Intersport - 790 kr. (pappa betalade) 
Dem är jättebekväma och bra. 





Och vattenballonger: Lekia - 15kr. haha! 
+ En liten vattenpistol till Mikaela för 10kr. 
Och underkläder men det fotar jag inte, haha. 
Så här gjorde jag av med ca. 125kr. 

I förrgår: 
Rosa jeans-shorts: Gina tricot - 149kr. 
"Linne": Newyorker - 169kr. (mormor betalade).















Och där köpte jag också underkläder som jag inte kommer fota..haha! 
Köpte också en vattenflaska, men den är onödig att fota, en vanlig vattenflaska. 
Och här gjorde jag av med ca. 200kr. 
+Nästan allt var på rea också såklart. Hellre skryter jag om att det var billigt än dyrt ;)
Hejsvej/hanna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar