onsdag 27 juni 2012

DÅLIG UPPDATERING JA

Alltså det har varit typ 1 inlägg per dag nu typ 3 dagar?! Förlåt för det.
Först var det midsommar, sen sov jag hos Almina 2 dagar på rak, sen sov Mikaela här igår och hon ska göra det idag igen!

Igår var jag på väla med Mamma, Ronja, Emil & mormor. Då köpte jag saker.
Och idag var jag också på väla (hihi) och köpte saker. Men jag köper mest för mina egna pengar, duktiga jag haha ;)
Kan göra ett inlägg om vad jag köpt.

Just nu väljer Mikaela vilket av mina gosedjur hon ska sova med, det blir några stycken kan jag säga ;)
Hon & jag har sättit upp mitt mini tält (rosa ofc!) och hon ska sova i det, jag vet inte om jag ska det.


Nu ska jag i alla fall fixa till sängen & sen ska vi se någon barnfilm & äta popcorn förhoppningsvis. 


Puss & förlåt/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar