måndag 16 juli 2012

23:50

Tjenare!

Dagen började med att jag vaknade av mamma som sa att födelsegrisen var här (Charlie). Då gjorde jag ett inlägg och gick upp. Då planerade vi att han skulle komma senare så skulle vi äta hämtmat osv, så stack han. Då åkte vi till Lager 157 så köpte vi en skinnjacka vi visste att han ville ha. (Det var då jag köpte koftan för 100kr) Sen stack vi hem, jag slog in jackan. Almina messade på viber, så snackade vi. Sen var jag bara och chillade hemma. Sen kom Charlie, mamma beställde mat, dem stack och hämtade det. Vet ni? Jag beställde en skinka-räkor.. jag fick inga räkor..bara skinka :(
Men ändå, jag åt en halv!!! (den var delad i 4 bitar det var drf det kändes lite när jag åt) men jag blev prooooooppmätt. Sen messade Almina igen, då frågade hon om vi skulle mötas vid skolan & sticka till ica sen  va, så sa jag ja (tror klockan var ca.19). Men så fick charlie sin andra present, det var en laptop!

Men så stack jag & vi var på ica, emil hände med osvosv. Sen gick vi hem, så gjorde jag det inlägget "Är med Almina". Sen åt vi resten av chokladbollarna som blev över från igår & spelade lite monster-buzz (Buzz!   Junior: Monster Rumble) heter det. Så ringde det på skype, det var vår klasskamrat Rasmus, och hans kompis! Så vi snackade med dem tills 21:50 ngt, men almina stack vid 21:40!

Sen har jag spelat lite buzz med emil & varit hos Mikaela och lekt lite med barbie, spelat rumble (på mobilen) och skypar med Almina!! :)

Haha, roliga ni är som läser allt detta ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar