onsdag 25 juli 2012

LÄGGA MIG

och se en film nu. Är helt slut typ! 


Det har också varit asvarmt idag, duktigt väder, så ska det se ut!!
Först var vi hos mormor till ca.15/16. Åkte hem, duschade och lite sånt, stack till ica sen bussen in till helsingborg. Vi gick in på Olympia & så åt jag en körv (korv) & lite godis +drickaaaaaaaaaa! Hif vann ofc ;) 
Dem mötte "The new saint" eller något sånt tror jag! iaf 3-0! 


Sen åkte vi hem, tog på hos badkläder+kläder över, stack till stranden tog ett dopp osv, det var faktiskt skönt :) inte för kallt. Sen kom vi hem blabla, jag tog en dusch igen för jag vet att det typ börjar klia på armar osv när jag inte duschar efter jag badat i havet, men bara ibland & man vill ju inte chansa heller. Emil hade varmt en pizza (en liten mikropizza) till mig medans jag duscha så nu ska jag äta den, ville bara blogga så det var gjort. 


Jag säger godnatt nu för när jag kom ut ur duschen kände jag hur slut jag var! /tröttcheeeeeeey 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar