lördag 28 juli 2012

blixt och åska

Hej!

Har inte uppdaterat idag pga att jag vaknade så gjorde vi ve oss så åkte vi in till hbg med buss och gick lite..men sen skulle vi egentligen se Helsingborg IF (HIF) men det blev inte så vi åkte hem.
Då hade mamma kommit hem från jobb & nu sitter jag här.
Det sägs att det ska åska & blixtra och allt möjligt idag, snart. Det gjorde det imorse vid 7, men då sov jag som en stock, helt död. Haha! 


Smidigt att jag har igång datorn nu men ändå, så rädd är jag inte, när det väl har börjat kan jag väl dra ut kontakten! 


Men annars vet jag inte vad jag ska göra idag förutom att städa rummet, inte för att det är så stökigt men ändå. Lyssnar på musik nu och ska se film senare, för detta vädret är ju inget vidare. 


KYSS 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar