tisdag 10 juli 2012

äter

och då tänkte jag passa på att blogga lite! 
Dagen började med att jag vaknade till flera gånger, sen somnade jag om och drömde nya drömmar. Men jag kommer speciellt ihåg en, men den var inte läskig :) 
Sen vaknade jag så var jag ensam hemma (men det visste jag att jag skulle va) så gjorde jag frukost och åt.  Sen var jag vid mobilen (mitt liv!), sen tvättade jag kläder som nu hänger på tork. Spelade playstation, buzz monster, simpsons & singstar. Sen kom pappa hem (vid 16:00) så stack han och joggade sen. Blabla jag var hemma ensam osv. sen kom han så spelade vi yatzy. 
Sen har jag haft ansiktsmask & sånt. Kollat på simpsons också. Nu ska jag äta klart sen ska jag lägga mig i min säng och se någon film har jag bestämt! 
Och plocka undan lite i rummet före det :) (småsaker) 

Bye, tråkigt inlägg och läsa -jag vet! sorry.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar