lördag 11 augusti 2012

10:44

Mikaela har gått hem nu, hon kommer förmodligen senare idag igen. Hon skulle nog fråga om hon fick sova över här imorgon/ikväll igen, för vi sticker vid 11-12tiden imorgon!
Vi har i alla fall ätit frukost & jag har tagit disken, hon stack. Nu ska jag ta på mig, borsta tänderna + håret & sen ska jag städa rummet från alla kläder, hihi :)

Sen ska jag extra kolla så jag har allt förutom täcke,kudde, tandborste + vanlig borste & mobilladdare typ. (och min Axe, den för tjejer) För jag ska ju fortfarande använda mobilen i stugan, inte när jag badar. Då ska jag be mamma fota lite kanske. Vi får se!

Sen ska vi också till affären och handla in det som vi ska ta med, så ska jag också ta ut 100kr och ge till mamma, för hon beställde + betalade t-shirten, nu väntar jag bara till den kommer, men det kommer ju inte post på helgen.

SEN EFTER DET haha så tjatigt, men ändå sen efter det ska jag kanske fråga Almina om det går att va, för det är nog isåfall sista gången före skolstarten tror jag! (om vi inte är dagen innan skolstart, dagen efter jag kommer hem från lalandia!)

haha, ska sluta skriva en massa nu, tja då!



haha, denna sista bilden är från när jag var på Cypern 2008, första gången jag vart på en solsemester! :D
tror det var 2008 eller 2009. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar