onsdag 29 augusti 2012

TODAAAAAAAY

Hej, idag var det skola...som vanligt! Började 8 och slutade 14:55 sedan stannade vi kvar pytte lite & spelade pingis!! Det är så kul alltså, seriöst :D
När jag kom hem så kom jag på att jag glömde matteboken+fysikboken i skåpet så jag passade på att cykla in om Ica (köpte en calippo-shots) sen in om skolan & hämtade sakerna. Jag gjorde läxor & snackade med mamma & Ronja osv, sen gick jag ut till min urgulliga älskling (Lilleskutt♥) jag borstade honom & kelade + gav mat. Tog också disken fressten "wiho" menmen jag cyklade till ica en gång fast då köpte  jag ingenting utan jag bara tog ut pengar, ska köpa en sak (för 250kr). Får det imorgon!

Mamma berättade också att hon hade ringt till dem där jag beställde min T-shirt för jag har ju inte fått den än (det har typ gått 25 dagar?) Men han sa att det var fel  ibland så jag var en av typ 4 på 4år som det har rört ihop sig med beställningen. (dålig förklaring, överlev..) ;) Men den kommer iaf snart! Just nu är det HIF & jag ska kolla på det, förlåt för det långa inlägget men ingen tvingade er att läsa det..förhoppningsvis ;)

Här får ni några bilder från idag också:

----------------------------------------------------------------



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar