lördag 18 augusti 2012

Mama he's the best I ever had

Tjenare! Idag var jag bara hemma för Almina skrev aldrig efter det. 
Iaf har dammsugat, ätit kvällsmat, Sanne (moster) har kommit (mamma & pappa åker till Rhodos inatt...), sparkat lite fotboll & just nu lyssnar jag på musik (kan länka vilken låt jag lyssnar på nu där nere). Ska också fråga mamma om jag får göra chokladbollar. 
Imorgon ska vi (jag,sanne,emil & tror ronja) till stranden på morgonen & käka frulle. Hihi, vi har en regel..man måste ta ett dopp före frukosten! ;) 

Käkar chips + dricker läsk också. 


Tror det är den jag lyssnar på.. (videon)för jag kan ju inte lyssna på spotify..

__________________________________________________________________



haha, awwww

ps. vet inte varför men texten blev helt konstig där uppe?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar