torsdag 23 augusti 2012

Skolan slutade för 40 minuter sen!

I slutet av skoldagen hade vi (mat-gruppen till kulturnatten) hemkunskap då vi gjorde små ärenden osv medans 2 andra helt plötsligt började göra våfflor. Och 2 andra (som också ville göra det) fick visst inte, men efter åt fick BARA dem som gjorde det sirap till ingen annan....? Trög lärare. Och alla fick en halv våffla men  läraren (vet inte hur man stavar namnen men det är iaf en kvinna/dam/tant) tog en hel för sig själv..

Aja, just nu sitt/ligger jag här i sängen och tänkte slänga in ett inlägg före jag dammsugar+tar disken+ städar rummet. Ikväll kommer min mosters pojkvän/förlovningsman (?) (eller vad man ska kalla det,haha) hit!
Tog också med matteboken som jag tänkte jobba lite i..ifall jag hinner & orkar :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar