tisdag 18 september 2012

22:45

heeeeej

har kollat på tv & gjort matteläxa + läser på lite glosor. Har inte hittat svenskahäftet som ska vara klart imorgon som vi visst har hållt på med i 3 veckor fast vi har gjort helt annat alla lektioner (& då menar jag andra saker som i svenska,inte tramsat! Vi har jobbat med kulturnatten). Aja, vi har den till läxa till imorgon & jag var 100% säker att jag hade den här hemma vid skrivbordet...:/ Säger att jag trodde att jag hade den hemma & har visst slarvat bort den. Antingen skäller hon ut mig eller ger mig en ny som jag ska göra till kanske torsdag (?)..hihi :)
godnatt, känns som jag börjar bli sjuk....imorse kändes det lite & nu har jag ont i huet & sen har jag också växtvärk men det har ju ingenting med det att göra!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar