onsdag 5 september 2012

HATA PROV

Har gjort matteläxan, läst lite so & jag ska fortsätta med det men jag ska också göra spanska glosor, döööööööö.

nä dö inte, skojade bara chilla....

Har också tagit en pause, okej..den var väldigt lång & jag tog väldigt långt tid på mig med matteläxan. Men mikaela kom in så det var faktiskt inte så konstigt tyckte jag. Nu är klockan 20:25 och jag har ca. 1,5 timme på mig att plugga. 30minuter på spanska glosor (tror jag ej kommer hända anywaaaaay) och 1 timme på SO, sen kanske jag läser lite biologi senare också men det är ganska enkelt kan typ det. Hatar SO, men jag gillar att läsa om historia men INTE geografi (som vi ska börja med nästa vecka) wääääääää. Hatar prov & hatar SO! Nä, nu ska jag inte deppa här. Ska plugga.

Här får ni en rolig bild, HAHAHAHA blev på bra humör när jag läste den!!
Hoppas ni som är sura också blir glada.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar