fredag 14 september 2012

Har inte bloggat på 1048743983945789346 år

Haaaaaaj

Idag regnade det, var i skolan, hade hemkunskap hela dagen (pga kulturnatten imorgon) vi ska sälja där :) Sen stack jag hem så stack jag & Emil och sålde lite jultidningar sen stack vi hem så var mormor & co där. Sen skulle dem sticka så stack jag+pappa+emil till farmor. Sen stack vi hem så stack jag & Emil ut och sålde. Sen när vi kom ut från ett hus började det småregna+blåsa så sa jag "vi sticker" för jag visste att det skulle regna mer. Haha, så när vi gick snabbt så bara öppnade himlen sig, det ösregnade. Tur var vi bara 1-2 minuter bort (om man springer). Men jag hade ont i hälarna (fötterna) så jag joggade typ. Aja, sen skrev jag lite & fixade i jultidningarna!

Ikväll ska jag se Hunger games, snart ska vi käka, tagga!! haha.
Sen blir det att göra popcorn i popcorn-maskinen (brukar ta mikron men ska ta vanliga kärnor i maskin idag ist) detär en gullig liten maskin :) + så har jag chips och en "kinder bueno" kvar från innan idag. GOTT!

Lagom snygg bild på mig som 4-5 åring jaaaa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar