söndag 15 januari 2012

Bitches talk shit cuz they think they know me,

Tjena....
Jag har varit hos farmor med almina idag :)
När vi kom dit var min lillebror&storebror där...haha sen kom min
faster dit också, så det var fullt hus hos farmor, haha....
Jag, Almina & min lillebror stack hem, men almina hängde bara med oss tyyyyyyp halv vägs för hon bor lite närmare :)

Vi tränade hos farmor, vi har typ prov/förhör imorgon i skolan....så ja det är tråkigt!
Vi har typ ändrat i schemat så jag har bara 15min sovmorgon istället för till 9, så börjar jag kvar över 8.... :(
tråååååkigt, men vi slutar tidigare på fredagar istället för att ha spanska när de andra har tyska hihihi

Nu ska jag se om det finns något & äta i detta stora huus, fast det är inte så jätte stort....haha
men jag är hungrig så ja :)

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar