tisdag 31 januari 2012

KLAAAAAR!

Nu är jag klar med redovisningen fast jag har inte tränat så jäkla mycket!
Men den är klar iallafall sen får det bli så som det blir, så enkelt är det.


Typ bild från förrförra helgen på morgonen hähä! 

Nu lyssnar jag typ på musik & ska göra i ordning mig.
Ska borsta tänderna & håret (olicka "borstar" då hähä) 
& ta på pyjamas och lägga mig & läsa igenom texten & jag kan ju kanske gå in på datorn & läsa igenom powerpointen också!, men då blir det bara en snabbis..;)

IDAG fick vi reda på att vi hade matteläxa till imorgon, okej jag vet att vi brukar ha det varje vecka.
Men jag blir så irriterad på det!, seriöst. 
Fede irriterande att dem säger det en dag före, bara "wihoo" eller något..

Men ja vidare till något annat! 
En i min parallell klass fick åka in till sjukhuset idag!
Hon skadade typ nacken eller något, hon trillade på gympan på nacken & fick åka in & gå på sån där man kollar "skelettet" runken eller vad det heter HÄHÄ..
Men ja, det var inte så farligt med det, men jag kan nog tänka att det gjorde ont! 

Nu ska jag sticka från datorn sålänge! 
Här kommer en ganska bra låt, kanske inte bra video men om man blundar så är den så jäkla BRA, tycker jag :) .. Fast hittade inget med video så ja.. det blev en utan video & text! 



Kram/hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar