onsdag 18 januari 2012

Duschaa&såååå


Hejsansvejsan!

Som sagt var har jag varit hos min farmor idag, jag gjorde läxa käkade liteee & så!
(käkade precis efter skolan)
Nu sitter jag här & är hungrig för att soppan pappa gjorde är väldigt stark!!

Ja... jag vet inte exakt vad jag ska skriva idag.
Jag har inte städat än, igår var jag på mobilen osv!
Jag ska duscha snart & jag har sovmorgon imorgon så jag ska se om jag kanske börjar småstäda idag(plocka undan på golvet & så)
Senare någon dag när jag är "ledig" får jag väl städa/rensa ut helt från garderoben&allt skit jag inte använder i mitt rum. det tar bara såååååå stor plats, & jag har faktiskt ett ganska stort rum så förstör jag det sååå buuuuhuhuhuhuhuhuuhuhuhu, skoja!

Jaaaa, juste det är ju sovmorgon imorgon, som jag skrev där uppee, fett skönt ju! :D
över till något annat........

Jag ska ju kanske börja göra videoinlägg någon gång, men jag ska fråga min syrra hur man gör HAHA för jag vet inte :(
Men det får jag lära mig ju!!

Jag är inte emot Asperger-natti men ja.. haha
Hon skriver "åh,jag är sååå bäst & kissies tid är ute & hon får typ inga kommentarer (några få)
OSV.. " Detta tycker jag dock är lite kul för denna la hon ut typ vid 18 tiden & klockan är typ halv nio, nu säger inte jag att jag får så många kommentarer, men hon jämför ju med kissie så detta ser ut såhär nu då, hahahaha:

"0 kommentarer", hihi 
men som sagt var, jag är inte emot någon alls! :)
men erkänn, det är ändå kul hahaha.

Här kommer två bilder på mig & tagen av mig på min webbkamra :)

OBS! , dem är inte helt nya bilden men ändå :)


Nu ska jag hoppa in i duschen, hejdå

Kram/Hanna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar