torsdag 26 januari 2012

När jag ser dig i min fantasi♥

Hejsanhopsanfallerallela!

hihi, nu är jag typ helt slut men ja.. klockan är 5 i tio & det är disco imorgon wiho!<33333333
Är fede taggad :D
Först sa alla i klassen typ "blabla.. jag ska inte gå" men jag ville det från första början!
& nu ska typ alla gå, eller iaf många :)

Jag har tyyyyyyyyyyp 3 outfits & välja imellan men kan inte välja, så jag väljer imorgon,
Jag & almina ska göra I ORDNING oss & så hos miiiiig!
Får hoppa över träningen.
                                                Skolan
Men först & främst är det skuuuuula(skoooooola), typ vissa säger att vi ska ha redovisning imorgon men
typ alla andra säger att vi har det NÄSTA fredag så ja.. vi får väl hoppas på det bästa(att det är nästa fredag)!
För  typ ingen är helt klar!, många är bara halv-vägs för dem har tramsat & så :)

Jag har nästan gjort hela uppfinningen & min lärare ska "checka" min text som ska vara bredvid uppfinningen (ett kylskåp i miniatyr) & sen så håller jag på med min redovisningstext, som är på powerpoint!

                                         Random
jaja, över till det andra eller alla andra random sakerna..
OMG, JAG BLEV SKIT RÄDD! MIN KATT BARA SATT DÄR & JAG BLEV RÄDD *HIHI*

jag sitter i en av dem klänningarna jag kanske ska ha & ska ta på pyjamas snart! (hellokitty) hihihihi!

Jag SKAAAAAAA vara duktig & lägga mig innan halv elva så det är 25 min!
så jag ska stänga ner datorn nu!

Kraaaaaamisar/ Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar