söndag 29 januari 2012

Head up,stay strong, fake a smile and move on!

Hej
Idag vaknade jag klockan 10 för min mamma frågade om jag skulle träna idag & jag bestämde att jag skulle det så jag stack först till lerberget sen till laröd & tränade en timme tkd (taekwondo) sen så stack jag hem & käkade pizza som vi också åt igår & så har jag legat i sängen hela tiden & så har jag smååååont i huvet..hoppas inte det blir värre! För imorgon är det redovisning i skolan har jag för mig, jag vill ju inte det men hallåååå betyg?! Så jag hoppas det blir lite bättre & inte sämre..måste också göra spanskaläxa & jobba på 'projektet som vi jobbar med i no&sv & det är det vi ska ha redovisning i!
Fan..ska också till affären för att köpa en 'liten fika till imorgon för att vi ska på en liten utflykt imorgon i skolan...så kommer vi tillbaka till lunch tror jag!
Men nu ska jag fortsätta slappa i min säng & dricka julmust hihi
Bilderna här:
Bjuder på den,Blä!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar