onsdag 25 januari 2012

Gympaa

Hej, iidag har jag sovmorgon till 9:45.. jag ska vara i sporthallen men ska in om & lämna någon sak i skolan!
Men jag var duktig & gick upp 06:45 :)
& Nu är jag här & bloggar 08:45 haha

Men ja, imorgon är det DISCOOOOOOO♥
Jag tror jag har en ide vad jag ska ha på mig, är inte säker!
Min syrra ska nog till väla på fredag efter skolan så hon ska nog köpa en mobilväska till mig, för hon är
"skyldig" mig det för jag städade hennes kaninbur haha!
Black money! haha skoja....

Och hon har lösnaglar så jag ska kanske få ha om dem passar mina naglar :D

Ska nog ha en klänning, för jag har inte så många snygga jeans, vill ha!
Ni kommer få bilder på mig, som jag kommer se ut på discot :)

Nu ska jag göra "I ORDNING" mig för gympan hihi :)

-Jag skriver "göra V" istället för att skriva " göra i ordning" för det är enklare & går mycket snabbare!
& när jag ska göra i ordning mig så har jag ju inte tid att blogga igentligen men jag gör det för er skull, hihi så gullig jag är! skoja, haha!

Poss haj! kram/ Hannaaaaaaaaaaa :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar