måndag 16 januari 2012

Träning

Hej, gjorde bara ett snabbt inlägg innan för jag började typ ;)
idag är det träning & jag kommer dö lite....
Just nuuuuuuuuuuuuuuuuuu sitter jag & käkar en banan hihi
Jag funderar på om jag ska skaffa sånt jobb, man delar ut reklamsak , blabla :)
vill ha peeeeeeeeeengaaaaar!!!! hihihihihii
så jag kan köpa kläder/(smink)/saker &såvidare :)

Men jag kommer döööööööööööööööö idag på träningen :(
'seriöst asså.....hehehe

jag orkar inte skriva sååå jättelååååååååååååååååååååååånga inlägg !

Idag ska jag...

1. Klä min mattebok..
2. göra svenska häfte

OSV OSV , haha om man gör om OSV så kan man göra det till SOV HAHAHAH
HAHAHAHA SÅÅÅ DÅLIG HUMÅÅÅÅÅÅR!
hihi

men nu ska jag sova eller något, eskiii
söt katt, men hon ser typ annorlunda ut på bilden..jaja..♥

hejdå, kraaaaam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar