torsdag 12 januari 2012

Tror du på kärlek i första ögonkastet?,eller ska jag gå förbi en gång till?;)

Hejsan!
Detta är min nya blogg. Jag heter Hanna & är 12 år gammal!
Jag har 1 kanin & 1 katt, men katten är familjens hihi.
Jag går på taekwondo (kampsport), så passa er ;) skoja!
Men ja, jag har 1 mamma, 1 pappa & 3 syskon.
En storebror, en storasyster & en lillebror!

Nu har jag typ berättat lite om mig själv osv..:)

Min blogg ska typ handla om min vardag, skola& typ hur skolmaten är &så vidare :)
Hoppas ni som läser den kommer tycka den är intressant & bra!
Jag ska fixa lite med bloggens utseende senare, gjorde bara det snabbt nu, har inte lärt mig än! haha..

Men nu ska jag fixa lite med bloggen så ja.. vi ses väl senare!

Här är en bild på mig :) , väldigt mörk bild men ni överlever!


KRAM / hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar