torsdag 19 januari 2012

If you are going to act like a bitch then I'm going to treat you like one

Hejsanhejsan!

Just nu kollar jag på biggest loser Sverige!
Men jag fick pausa för jag har inte bloggat...asså jag
har inte kunnat blogga för vi har SO-PROV imorgon, jävla skit OFJGODHDFSUDSH.
Hoppas det går bra, men jag tror fasiken inte det :( Jag har ju tränat & skrivit & så i någon timme
men ja.. f*ck!

Nu ska vi la vara positiva :)

Jag har inte berättat så jätte mycket om mig själv, men jag vill
faktiskt inte berätta för mycket! Men jag är skånsk, alltså svensk dådå!
Jag bor i skåne & ja.. :)
Ja..mina intressen är typ kompisar/bästis & taekwondo (tkd, förkortning).

Ja.. jag vet inte exakt vad jag ska skriva mer!
men nu ska jag nog se på biggest loser & läsa lite SO till.
Ska fråga mamma om vi kan gå igenom det typ.
Men nu är jag törstig!

Kraaaaaaam/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar