torsdag 12 januari 2012

Du är kingen utan K, jag är ballt utan B~...hihi

Hejhej igen!

Jag ska snart göra V mig & soooova :)
Ville bara skriva ett litet inlägg först!

Idag har jag typ.. varit i skolan & jobbat ;)
Sen kom jag hem & spelade på mobilen sen ringde jag till min farmor & frågade om hon hade en skokartong för jag ska göra en uppg i skolan som vi ska hålla på med i typ 3 veckor!
Så jag stack till farmor, pappa skjutsade mig sen stack han & jag spelade maxiyatzy med farmor.
Precis efter vi var klara ringde mamma & frågade vad jag ville ha för mat. Jag tog kebabtallrik det var längesen jag åt hämt-mat! (så tro inte att jag gör det ofta!,haha)
Sen hämtade pappa mig så stack vi hem & åt med familjen, senare så kollade jag på TV & skaffade denna underbara blogg, hihi :)

Jag har haft blogg innan men jag brukade inte skriva på den så.. jag tog bort den & skaffade denna & kommer skriva på den typ varje dag, om jag hinner!:)

Men ja, detta skulle igentligen bli ett kort inlägg, haha!
Foto:


Av; hanna, mig!

OBS!, MINA FOTO SKA VARA KVAR PÅ MIN BLOGG. 
TACK SÅ JÄTTEMYCKET!:)


Hejdåååå!, ses imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar