tisdag 17 januari 2012

När jag ser ditt ansikte vill jag bara... spy! hihi :)

HEJSAN!


idag har det typ varit fullt upp.
först stack jag till skolan & var på syslöjd ska göra en tunika/blus :) hoppas den kommer bli bra ju.
Senare var vi & simmade i skolan 20 längder på 20 min skulle vi göra, jag fick typ...vet inte haha
vi gjorde V oss & cyklade till kulla & åt mat, jag var hungrig då
senare fick vi skynda oss till bilden & så snackade vi & ritade vi hann inte mer :)
där efter hade vi svenska som vi jobbade med uppg vi har i SV&NO....
Sen var det matematiiiik, vi började på nytt kapitel, eller vi snackade typ mycket så ja... jag hann bara göra 1 uppg sen slutade vi haha :)


Nyss städade jag min kaninbur, det var på tiden det ja..haha 
Måste fan städa mitt rum någon dag, haha :(
ska ta bort allt mitt skit & bara ha kvar liiiiiiiiiiite, den dagen jag orkar börja...HAHA


Nu snart ska jag se om jag har någon läxa, som jag säkert har åh....
Sen ska jag ut & kolla hur det går för pappa i garaget hihi han sätter upp boxning-säcken som vi köpte!
den är 1,60 lång, lika som mig tyyyyyyp. Den ska jag sparka/slå på, alltså träna hihihi :)


Jag hade tänkt börja lägga upp någon video någon dag...men jag kan typ ingenting om hur man gör... men det får jag la lära mig tills dess... hihihihihiihihihihihihihihihihihi, haha jag överdriver ibland :D
Men jag ska lägga upp en video någon gång, så får vi se hur det går så kanske jag fortsätter med det lite då&då :)


Nu ska jag dra från datorn, hoppas ni inte saknar mig för mycket,för jag är ju sååååååååå snygg/söt.
HAAHHAHAHA skoja,där lät jag som asperger-natti hihi men det ska jag ju inteeeeeee! ska låta som mig själv så är det.


Hejdå, detta blev la ett långt inlägg :)


Kram /Hanna den bästa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar