söndag 5 februari 2012

Bolibompa, haha skoja

HEJHEJ!

Nu är klockan typ 20 över 11 (11.20)
Jag chattar med vänner & ska nog snart käka...
är hungrig men jag orkar inte & vet inte vad jag ska käka då!
Men jag ska tvinga upp mig så jag kan käka!

Det blev ingen träning idag, pappa skulle heller inte så jag sket i det..
Idag ska jag kanske vara med almina om det går.. har inte träffat henne sen onsdas *desperat* HAAHHAHA SKOJA! men ja, jag ska kanske träffa henne idag.

Jag måste också till affären & köpa fika till imorgon (MÅNDAG=SKRIDSKOR=FIKA!).

Liten kort sammanfattning om vad jag ska göra idag!:
-Handla
-Va med almina (kanske)
-DUSCHA
-Packa skridskor-saker
-ta rena tvätten
-typ fortsätta småstäda det sista skitet.
-ta in kaninerna & placera dem så jag har så mkt plats så möjligt!

TYP!, hihihi

Nu ska jag käka, kommer fler inlägg senare ofc!

/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar