lördag 11 februari 2012

Heeeej!

Lille Mikaela somnade hos oss igår så hon fick sova hos mig på en madrass. ;)
Hon gick hem innan för att hon hade tråkigt för jag var jättetrött & orkade inte gå upp, så jag gick bara upp & låste upp dörren (vi bor grannar!!!) så hon gick hem! (alltså vi har bara ett staket imellan så det är inget farligt alls!) Men men....

Idag ska jag
-städa mitt rum mer
-tvätta min tvätt
-städa lilleskutts "toalett"
-få pengar av mamma (bad henne om det!)
-Bowla & spela & äta typ :)
-Hem & melodifestivalen,om jag inte är hos almina då (för då kollar jag det hos henne!) hihi

Typ dem sakerna jag ska göra idag ja!

Haha, jag drömde en sjuuuuuuuuk dröm inatt/imorse..OMG hahahahaha
Men jag berättar inte den hihi

Just nu sitter min katt i fönsterkarmen & puttade ner min "stora" totte..-.-
Men ja! jag ska mata lilleskutt&minela och mata mig själv nu!

/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar