tisdag 14 februari 2012

People changes, memories don't

Hej
Ska hoppa till sängs strax & rota igenom mobilen. Har laddat ner något skit på mobilen ;)
Musik imorgon, wiiihooo missade förra gången för det var nationella då! (tråkigt värre)
Dock så var det skönt att slippa massa andra lektioner. Riktigt skönt!

Idag på bilden (ett till roligt ämne!) så skulle börja med att ta en bild på ett djur & rita & skära ut sånt tryck-sak så man kan ta färg på & så vidare..svårt att förklara :)
Jag kunde inte bestämma mig först, två killar i klassen tog hellokitty & en tog typ en flodhäst & almina tog typ ja jag vet inte vad det är men den är söt hihi!
Jag tog Nyan Cat, denna:
Den är gullig, men den ser ut som en marmelad macka med huvud,svans,ben & armar HAHAHA!
Med regnbågen som hänger efter den där bak ;)

Jag vill ha dem här ringarna:

Det finns också en sån här med två-ringar så att det är så man har den på två fingrar! 
Det är mycket, mycket snyggt.

Denna är också mycket snygg! 

Dem är både "mode" nu & så är dem faktiskt fina, bryr mig inte om vad ni säger, hihi 

Dem hittade jag på Nelly.com

Godnatt på er allihopa, kram

/Hanna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar