fredag 3 februari 2012

Hamburgare

Hej!
Innan åt jag hamburgare & är fede mätt nu...
Innan vara vi ju på sån tjejsak & då bakade vi små cupcakes :) Bild längre ner! Jag hade faktiskt ganska kul, en askul sak var att en som går på bruks kom till vårt bord & sen gick ho halvvägs tillbaka & sen kom hon illbaka & slickade upp glasyren vi hade spillt på bordet, HAHHAHAHAHAHHA så pinsamt..skulle ALDRIG kunna göra så..MOT FRÄMLINGAR typ haha!
Jaja lite stört.. Vi dog iaf av flabb!!
Idag var det en ganska kul dag&jag har också tränat idag det gick bra! Ska kanske ta en extra träning på söndag förmiddag som jag gjorde förra :D känns riktigt skönt!
Men nu ska jag fortsätta chatta/smsa med folk hihi :) såg nyss klart madagaskar också :)
Jag ahr dekorerat cupcakesen själv!
/hanna
Här kommer bilderna på cupcakes & hamburgare! & en tyyyp bild på mig från imorse..;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar