onsdag 29 februari 2012

SHOCKASHOCKABOMBOM

Skoja med rubriken!

Hej idag har jag inte gjort något särskilt som jag skrev innan, var i skolan var hos almina, stack hem, var ensam hemma, pappa kom & sen efter det kom storesyster & lillebror & mamma jobbar natt! Slut!

Jga har kollat på BB nu & har rensat piercingen, ska strax lägga mig, är sjukt trött på morgonen.
Men det är jag alltid & har tyyyyyp alltid haft sömn problem, varit uppe länge och inte kunnat sova osv!

Men skit samma,'

Imorgon ska vi inte gympa vi ska ha teori i klassrummet & se på någon film tror jag istället!
Men jag var ändå sugen på att gympa..faktiskt :/ Har bara tränat 1 gng på lovet & jag kunde inte träna i måndes eller jag gjorde inte det för jag frös & hade ont i huet, så pappa sa att det var bäst jag hoppade lver den gången :)

Meeeeeen nu ska jag göra i ordning mig det sista, ciaoooo/ Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar