lördag 4 februari 2012

Sova snart!

Hej nu skriver jag ett till inlägg för att jag har ändrat text-stycket alltså vilken sorts text-snitt det är eller hur fan man nu ska förklara hihi :)
Jag ska snart sova & imorgon/idag är det söndag & jag ska handla & packa ihopa saker tills när vi ska åka på skridskor på måndag med klassen & parallellklassen! Kul med klassen ju, men parallellklassen..nja.

Menmen, har städat rummet idag, inte HELT klar men nästan. Man ser iallafall att jag har städat, man ser skillnad! Helt seriöst hihi..

Jag ska också duscha imorgon för det hann jag inte idag, jag pausade också med städandet för mikaela min 6;åriga granne ringde & frågade om jag ville baka något, så sa jag visst :) Vi bakade chokladbollar, även kallade negerbollar för vissa. Vi hade inget pärlsocker eller kokosflingor men dem hade regnbågsfärgat strössel! :D

Senare klockan 8 var det del 1 i melodifestivalen (alltså 20:00) Pappa gjorde soppa fast det tog för långt tid så jag & min lillebror gjorde falukorv & potatismos, inte världens bästa mat men det gick snabbt! Nu ska jag inte snacka mer om mat, då kanske jag blir hungrig! :$

Eftersom jag har dammsugat i mitt rum idag har jag min skrivbordsstol i sängen så jag får ta ner den & min skräppåse & så kan jag sova :)

Jag har ju också tvättat kläder så att det hinner torka, så bra det ju! Annars hade jag ju knappt haft något att ha på mig på måndag & resten av veckan...;)

Jag har inte bestämt mig om jag ska träna imorgon eller inte..det gör ont i fötterna efteråt då för dem har hårt golv där.. & vi är vana vid att träna på såna träningsmattor.. MYCKETMYCKET enklare kan jag säga :) Speciellt om man är van vid det!
Men jag får väl sätta larm 9/10 så att jag kommer upp & kan bestämma mig & göra V mig!

Nu ska jag sova, & så är det.. tycker bara det är så kul & skriva blogginlägg ibland..man tänker inte på att det är så många som läser det också.. men tyvärr kommenterar nästan inga :/ men nu ska jag sova & DÄR MED DET BASTA! hihi, godnatt!

/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar