söndag 26 februari 2012

Ny design & header!

Försöker fixa ny design & header..lyckas inte så jätte bra, vet inte hur man fixar det. Det är därför den inte är samma som innan, orkar inte ändra tillbaka ALLT. OH!
Har frågat några om dem kan, men inget svar än!
Ska fråga min syster när jag ser hon & ja.. ska göra V mitt rum & sätta in kaninerna.

Jag sov över hos farmor & kom hem vid 16 typ, så har typ varit där ett dygn.
Vi hade mysigt igår & jag hade svårt & sova..var ikke rädd & så men bara vände & vred på mig hela tiden, till sist somnade jag som tur var! Sen vaknade jag typ 10 & käkade frukost 11. Sen kom min faster dit 12/13 så fikade vi..haha! Sen åt vi lunch 14 & så spelade vi harpan på datorn & yatzy så sen var klockan typ 15:40?
Då sa jag att jag behövde hem, för jag måste plugga spanska & göra V mitt rum & duscha & kolla på BB på tv:en idag!
Så gick vi båda ner för hon skulle slänga sopor & handla mjölk på Citygross (den tar alltid sluuut när någon är där..haha) Så cyklade jag hem & nu försöker jag klura på design, men jag kommer lägga ner med det & hoppas på att någon kommer klara det!

KRAM/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar