lördag 11 februari 2012

Mysig lördag, men ingen bowling!

Hej
snackade ju innan om min lilla lilleskutt, doktorn sa att vi skulle ta ut en dropp/kräm på apoteket eller något & det gjorde vi också, jag ska smörja eller vad man nu gör 3-4 gng per dag!
Vi tror han blir blind på ena ögat, eller fått kaninpesten& dör kanske?:s
Hoppas iallafall blind på ena ögat isåfall!!! :/

Almina kom innan idag för 15 & så snackade vi flippade lite.. sen vid 17-tiden så stack vi till pizzeria/resturang & käkade där. Och dem killarna vi skulle bowla med igentligen åt också då & 2 till...;) Så vi satt vid vars ett bord & småsnackade med dem!
Vi skulle ju igentligen bowla men det gick inte..så dem gick med två andra killar i vår klass!
Men efter vi hade käkat (vi käkade kebabtallrik!♥) så stack vi till CG(CityGross) & köpte Avokado & godis!
Killarna "gömde" sig & följde efter..men när vi stack in på CG så stack dem för att dem skulle börja bowla 19.
Vi var & köpte på CG för att vi skulle göra ansiktsmask med avokado men det lyckades inte för dem var för hårda men vi köpte dem ändå..smart ju! Men vi köpte också godis för det var 30kr per kilo (BILLIGT!)
Så almina köpte till sig/sin familj & jag köpte en påse till mig typ ett halvt kilo eller ngt (mina egna pengar!) & så bad mamma att jag skulle köpa till min lillebror också..så det gjorde jag! :)
När vi skulle gå hem så var vi typ "redo" att bli rädda för det kändes som att killarna skulle gömma sig & skrämma oss..haha fast dem var redan påväg till bowlingen. Men ändå vi kom hem till mig & gjorde i ordning & jag plockade undan på skrivbordet & vi väntade på att melodifestivalen skulle börja..& så sa mamma att Avokadosen var för hårda men vi var envisa & skulle försöka ändå så att vi försökte länga få ut allt "köttsak" från avokadosen men precis när klockan  var typ 20:00 så skulle almina hem & vi hann inte med ansiktsmasken..men jag provade & det gick väl bra..kommer inte ihåg vad den hjälpte till med,haha!

Men nu sitter jag här och hör på dem som gick vidare & äter lite godis då & då!
Mår litelite dåligt, men är mest trött..:)

Kanske koppla i Wii:et & spela lite bowling där? haha ;)
Nämen nu ska jag chilla & grilla..nej hihi :D

Ska kanske till TURKIET med Almina & hennes familj typ.. i Sommar :DD:D:D:D:D:D::D:D:D:D::DD:DD

Krraaaaaaammmm/ Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar