torsdag 2 februari 2012

Facebook

Hej! 
Nu ska jag nog logga in på facebook & kolla lite! 
Är ensam hemma, just nu MEN någon i familjen kommer när som helst! 
Har varit hos tandläkaren, inga hål eller något wiho! 
Sen körde mamma mig till sporthallen för jag skulle ha gympa, hade sovmorgon.
Några frågade t.ex. "varför körde du hit?,ärru lat ellooor?" haha, nä men typ så.
Sen frågade några om mitt nya skal jag fick igår! Mamma överraskade mig & min syster med det! 
Jag har ju en vit Samsung Galaxy S2 & min syster& mamma har svart.
Jag fick ett vitt skal & min syster ett svart & min mamma kunde inte bestämma sig vad hon skulle ha så hon tog en vit & en svart! haha.

Tack så mycket mamma, ♥

Igår sa jag ju att jag hade bakat LCHF-kladdkaka med "nyttigare" ingredienser.
Men den var INTE alls lika god som min vanliga, men det är säkert också bara för att jag har typ några deciliter socker i min..här använde jag 1dl björksocker, fast det skulle igentligen vara 1,25dl (1 & 1/4) sukrin (sötningsmedel typ!). Men min är ju ändå bäst, så är det! ;) 

Idag är min kära bästis/bästaste vän på sjukhuset & ska/har opererats!!
Vet inte exakt vilken tid det är/var idag, men det var IDAG iallafall.
Hoppas att det går jätte bra & jag älskar dig! ;)♥
                                                          Skolan
Idag så hade vi först gympa som jag sa innan, vi fick gå fram & tillbaka mellan omklädningsrummen för dem visste inte vilket av dem vi skulle vara i..åh! Men sen sa personalen att dem målade i "tjej"-omklädningsrummen vid den salen vi skulle vara i (& killarna hade den bredvid där!) så vi fick gå tillbaka till dem andra "nya" omklädningsrummen som alla kallar dem. Så hade vi gympa & så, sen gjorde vi i ordning oss fast att det var AS blött på golvet, några andra tjejer som var där före vet visst inte hur man torkar fötterna. Sen efter det hade vi engelska & fortsatte kolla på en film som vi kollade på igår med! Sen hade  vi lunch & då åt vi soppa, & bröd såklart! ;) Sen hade vi svenska & där är det samma "fröken/lärare" som vi har i engelska, så vi fortsatte att kolla på filmen & vi såg färdigt den. Den heter "the knight"/"soldaten" eller något sånt, kommer ej ihåg namnet! Men det var typ med "King Arthur" & "Sir lancerlot" & "Milady" & sånt! Efter den hade slutat så skulle vi börja på antingen en dikt, sammanfattning eller skriva en dagbok som om man var en av dem personerna. Så skulle vi börja på det dem sista 10minuterna så tänkte typ alla dem sista minutrarna sen så ska vi fortsätta med det imorgon. Sen tillsist hade vi SO, då snackade vi lite om solen, som en upprepning för vi har ju jobbat med Vasa-tiden. Men nu har vi börjat med jorden & så. Mattias, alltså vår SO-lärare drog lott vem som skulle vara i grupp & det skulle vara fyra i varje grupp & det finns 6 grupper har jag för mig. Jag är grupp 5, jag hade tur tycker jag! Jag fick bara tjejer i min grupp :) 
Det är Jag(Hanna)& Zainab & Konstantina & Almina(min bästasteeevän) Det blev en bra grupp & vi fick några frågor som vi ska skriva som en "redovisning". Vi fick "stäpp" & vi ska leta lagom med fakta om det! 
Sen så slutade vi & alla blev lite småglada, det är såå i vår klass ALLA blir typ helt vilda när man slutar & dem hoppar omkring som zoo-djur! HAHAHAHAHAHA SERIÖST!
Men idag har jag ingen läxa & imorgon är det fredag, GÖTT! 

Så slut om skolan nu! 

Just nu har mamma kommit hem & jag är sugen på något "gott" att käka..
Tog nyss ett glas oboj,hahahaha!

Nu ska jag göra något, det är kanske simpsons eller family guy på teven?;)

/Hanna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar