tisdag 7 februari 2012

Spa!

Hej!!
Just nu ligger jag i min säng, latar mig & kollar på simpsons!
Jag ska göra klart matteläxan, vi började bara hos almina för att vi snackade & så vidare...;)
Vi målade Spiderman-märket på våra händer jag på höger, hon på vänster! hihi

Igårkväll kollade jag på en hemsida för att jag vill göra ett "hemmaspa" så jag hittade massa recept på "billiga" & bra ansiktskrämer! :) & till håret med mera!
Så det får väl bli spa någon gång, kanske i helgen?!

Fast jag ska kanske bowla & käka & spela tv-spel med några vänner i helgen, kul! :):):):):)

Här är en bild som jag tog nyss, hihi! ser helt trött ut&så, så jag fotade inte ansiktet...


Fressten, imorgon så ska jag har nationella prov i svenska!
Vi ska ha det från 08:00-11:00 & vid 11 äter vi.
Man kan ju inte plugga på det..det ända min lärare sa var "sov vid 21 & ät ordentlig frukost!" oh god! Äter ju inte frukost...& bara för provet missar vi musiken, det är ju den roligaste saken typ, men matte är också rolig! men det ska jag ha! :)

/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar