torsdag 23 februari 2012

osv.....

Hejsan hejsan!
Idag vet jag inte vad jag ska göra, kollar på BB.
Har hittat en fin bikini på H&M (på internet) ofcccccc

Nu ska jag kasta upp mig från sängen &göra något!
Gick upp vid 11 innan sen gick jag & la mig & var vid datorn efter jag hade käkat frukost :*'

Men jag har inte skrivit så jäääääätte mycket på länge!

Jag vill till väla idag, ska kanske vara med några på fredag eller lördag..om vi snackar före, annars blir det ju ingeeeet.

Hatar när någon bara slutar svara så helt plötsligt, man bara "är du döööööd ellor?" haha, nej men ni förstår!

Ska nog duscha också, vi får se hur det går med piercingen. Tror det går bra, bara jag inte badar. Måste verkligen tvätta håret, blö

Om 1 månad & 2 dagar fyller jag 13år, wihooooo :) i loooove it.

/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar