torsdag 9 februari 2012

Nationella prov 2

Hej igen!
Tänkte bara berätta för er som inte vet så är det nationella prov imorgon igen, fortfarande svenska!
Sen har vi bara "prat-prov" kvar i svenskan. wiho!

Jag glömde ta med pengar så jag vet inte vad jag ska ha för fika, kanske bakar kladdkaka nu snabbt?:D

blev sur på en i min klass idag, & han blev rädd haha!
Vi skulle precis börja SO-lektinen så la jag min mobil på bänken & tog sakerna i väskan så var mobilen inte där! men så fattade jag att någon hade tagit den så jag blev ju ledsen/sur (grät ej!) & frågade hela klassen högt när läraren gick ut från rummet så sa han att han hade den, så gav han inte den han sa bara "jag har den" så bara jag " amen ge mig den då" & det sa också almina så bara han "jaha!" så gav han mig den, för typ asmånga blev "oroliga" eller vad man ska säga för herrgud, det är en mobil?!..;@
Många frågade om jag skulle säga till Lotta (vår lärare/fröken sak..) (hon är ganska sträng när det gäller att skälla haha) så sa jag "ja, för vissa som tillexempel han har ju gnällt på lotta att andra tar t.ex hans mössa så varför ska jag då inte säga att han tog MOBILEN?", haha man skulle bara sett hans ansiktsuttryck, han blev "rädd". För vissa har tagit & retats med varandra & så har några tagit hans mössa & hållt på också!

Men men, nu ska jag kolla i skafferiet! hiihi, se om det finns något att ta med imorgon!:)

Kram/ HaNnA ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar