torsdag 9 februari 2012

Ingen rubrik

Tjenixen!
Ja.. jag har ju inte svarat på frågorna från frågestunden..;)
Men här kommer några få frågor:

1.Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
SVAR: jo jag önskar mig ganska mycket, bland annat:
Pengar
Navelpiercing
Kläder
Dun-täcke
Hundvalp (har jag alltid önskat mig ;p ) 

Osv!

2.Vilken klass går du i? 
SVAR: jag går i 6b.

3. Har du någonsin färgat håret?
SVAR: hela håret, nej. Men däremot har jag slingat det många gånger!

4. Hur många piercingar har du?
SVAR; jag har bara örhänge,"öronpiercing" som det också kallas. 2 i höger öra & 1 i vänster! Jag vill ha navelpiercing som jag nämnde där uppe.

5. Varför bestämde du dig att starta en blogg?
och när startade du den?
SVAR: jag bestämde mig att starta en blogg i januari, vet inte exakta datumet. Jag bestämde mig för att starta en blogg för att kunna "skriva ut" & berätta för folk om mina dagar! :)

6. Har du facebook?
SVAR: ja, det har jag men jag ger inte ut det! 

7. Brukar du använda smink?
SVAR; nja, ibland & ibland inte.. det beror om jag har lust.

8. Följer du några bloggar? isåfall, vilka?
SVAR: ja, jag följer bloggar. Tillexempel http://www.widerstedt.com/ , http://nattifromheaven.myshowroom.se/ & http://annaellinor.devote.se/ !
Sen finns det några jag kollar då & då, såna som inte är så jättekända :)

Det var typ dem frågorna det! 

Jag har inte gjort något särskillt idag, varit i skolan, kommit hem & chillat! 
Jag ska nog duscha snart, sen är nog maten klar när jag kommer ut :) 

KRAM! /Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar