lördag 4 februari 2012

Schema

Hejhej!
Just nu gör jag ett snabbt inlägg, eller jag skriver lite då& då
Jag ska 'äta nu för jag har inte gjort det.
Jag har gjort ett schema idag & allt som står på schemat har jag räknat ut att jag är klar 17:47!
Ska försöka bli klar då, om inte tidigare! jag hahr städat Lilleskutts bur & han är ute & springer i köket. Minela springer också men hon är i hallen, fick trixa lite med burarna så nu springer båda & just nu hahr dem upptäckt varandra, fast där är ju galler i vägen.. dem får inte vara tillsammans, men jag vet inte nu för lilleskutt är kastrerad.. men jag mina föräldrar är inte hemma så¨jag tar inte chansen! ;)

jag hade kanske tänkt träna lite i garaget idag, det står också på mitt schema men det är bara ett kanske.
& JAG SKA STÄDA MITT RUM, DET STÅR OCKSÅ PÅ SCHEMAT!! för en gångs skull.
& idag LOOOOOOOOOOOOOOOOOVAR jag det.

Men nu ska jag fortsätta & göra i ordning maten jag ska käka, skriver senare kram!

/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar