tisdag 14 februari 2012

Hiss/Diss & mera!

Hej!
Idag har det varit en ganska vanlig dag, snöbollskrig & så i skolan fortsätter imorgon hihi
Ska mula & ägga alla ;)

Nu kommer dagens hiss & diss:

Hiss: 


Dessa underbart snygga tröjorna! 
En spets-tröja/t-shirt som är snygg & härlig!
Och en söt lång-armad som är gullig & fin!
Skit snygga/söta & dem finns på http://www.ginatricot.com/se/sv/start

Diss: 

Alla hjärtans dag idag, okej kul & så..
Men hallå typ alla gnäller på att dem är singlar (det är jag med men ändå.) "buhu jag är forever alone"
 jag: "JA MEN OCH?" , hitta en kille/tjej då men gnäll inte! 


Vi gjorde inte nationella idag för vår lärare var hemma med sjukt barn!, wiho då kan jag träna lite till! 
Men nu ska jag plugga & träna på nationella,kram 

/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar