tisdag 14 februari 2012

Kände att jag var tvungen!

Hej, tänkte sätta igång TV:en medans jag gjorde matteläxan, men jag vet inte vad som har hänt med min tv för det går inte och sätta igång den :(
Kände bara att jag var tvungen att göra ett inlägg ;) Men jag vet inte vad jag ska babbla om...*tänker*

Jo, jag längtar tills min födelsedag, haha vet inte riktigt vart det kom ifrån men ja!
Jag fyller 13åååååår den 25 mars (Våffeldagen, Maria bedådelsedagen..blabla) hihihi ♥
Längtar..men jag har ju fått lite av min födelsedagspresent också, min mobil & så ska jag ju kanske till Turkiet med almina & det kostar ju också! (någon gång i sommar) Men bara kanske för min mamma har typ "ångest" för att jag ska få åka själv med almina & hennes bror, skitsnack säger jag ;)

Men nu ska jag fortsätta att plugga! Kram!

Fressten har inte sagt det till er, Glad alla hjärtans dag!

/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar